Monday, October 4, 2010

kembali berswimming dan elizabeth gilbert

after 1 year of retiring....akhirnya aku kembali berswimming :) pancit seh...mcm dah tak reti berenang lak...tercungap2 :p

- eat pray love -

jika itu dikatakan depression, takut untuk aku rasa seperti itu...hope it never happens...pelik kan bila semua bende dia ada, dia tetap rasa kosong, rasa depress..bila dia jumpa kebahagiaan yg dia cari...dia sebenarnya aku rasa mencari cinta....agaknya dia tak lah cinta mana kat first husband kot. end up, pencarian dia selesai bila dia jumpa mr brazil.

tertarik aku bila dia cari tuhan, aku pikir...end up manusia akan tetap cari tuhan bila jalan sudah buntu. dia ada, tinggal kadang2 kita yg tak pegi jumpa dia. aku yg tak pegi jumpa dia.

aku rasa macam boleh paham je perasaan dia yg dlm depression tu...tapi travel life dia memang untuk dia dan dia sahaja. kalau orang lain yg travel sebijik macam dia buat, blum tentu sama hasilnye.. tapi kalau aku, aku nak lalui 'eat' process dia. elizabeth mempunyai 'eat' life yang menarik :)

aku usha gak ketut liyer tu...haha...pawang yg menarik. tapi aku orang asia, rasanya penah jumpa lebih hebat dari dia...bila orang itu boleh 'melihat' basically semua?

No comments: