Wednesday, January 18, 2012

soon to be jog buddy?

bila jogging, aku tend to berlari selang seli dgn jalan. bila turn berjalan...kedengaran org berjalan dr belakang..i walked aside so he could over take me.. tiba2 dia berkata 'laju jugak awak lari'
aku huh.. btul ke budak ni bercakap dgn aku...aku pun layan kan aje haha...i gave him a salute sbb berani tegur aku...bercakap dgn aku...obviously budak muda mmg lebih berani..
people use to think i'm chinese..so did he...''saya ingat cina tadi?" so aku tanya "so macam mana tau saya melayu?" dia kata "lepas cakap ni baru tau"

he likes to chat i think...natural...
'so awk suka menegur la ni.." kata aku bila dia kata, dia selalu tegur anty2 yg jogging kat area ni hihi...kira area sini mmg anty2 yg do walking...

soklan yg aku tak jwb ialah keje mana sbb aku rasa confidential sgt for first acquaintance. soklan kedua pun sama..tanya umur...wpun dia indicate kata aku must be kakak and dia must be adik...and he said he just finished study....dari dulu aku mmg x suka org tanya private soklan.

p/s so ika...amacam? ok tak akak ko hahah ;p hanya yg berani jek yg aku layan ;p dgn syarat bukan mat rempit or people who just want to test ihiks...

2 comments:

ika said...

bahaahha!! i loikeee!!!
plsss jog ctu hari2!
hencem x?ngeee

farha said...

aku now big ten to gya :)))